vineri, septembrie 29

Rock chick, toamna chic

-Alo, buna, ce faci? Sunt eu, Toamna!
- Alo, buna Toamna draga! Ce faci? Esti bine? N-am mai vorbit de nu stiu cand..
-Da, stiu,imi pare rau, am fost cam ocupata in ultima vreme. Dosare intregi cu timpii de coacere  si sute de  tabele cu degustarea  mustului. Ca sa nu mai zic de culesul porumbului.Nesincronizarea asta imi da de furca mereu. Unde mai pui ca seful meu, Anul,  se comporta foarte ciudat. Nu ne mai intelegem deloc.. Bine, eu am zis de multa vreme ca o ia pe aratura dar acum e putin razna. Nici el nu mai stie ce vrea. Azi uragane, maine zile senine. Ti-am spus  ultima cerinta? Toate frunzele sa aiba model abstract, fiecare copac un mare tablou de Picasso. Pastelurile i se par boring, nu suntem suficient de trendy. Lumea nu are ce posta pe retelele sociale! Off...cateodata imi vine sa demisionez de la Trecerea Timpului. Ce sunt eu? Vopsitor de frunze?  Sa vezi ce concediu imi iau. Direct in tarile calde! Intr-un desert unde ploile mele ar fi mai apreciate 
- Hmm, cineva are nevoie de o cafea cu gust de lapte si placinta de dovleac? Stiu eu un loc.
- Am iesit ieri cu fetele, Primavara si Vara, la un ceai de iasomie. Ziceau ca trebuie sa iau o pauza, pentru ca arat palida si vestejita. Ce sa zic?  E de la dieta asta cu lumina
- Dieta cu lumina?
- Cica face minuni pentru vegetatie. M-am apucat de la echinotiu, nu mai servesc soare dupa ora 8 pm si am mai mult timp pentru somnul de frumusete.
- Ooo ,suna a astenie daca ma intrebi pe mine... Mai bine  o tura de shopping. E mai terapeutica decat o cafea
- Stai sa ma uit in agenda.Saptamanile  urmatoare particip la festivalurile recoltei, in calitate de zeita a abundentei. Stii tu: cu rochia model cornucopia si toate zorzoanele.. Sa imi amintesc sa le duc la croitorie. Tivul de jos, cel cu roadele pamantului, e putin descusut si mi-e teama sa nu ma impiedic. Nu ar fi foarte divin din partea mea  sa ma impleticesc si sa cad peste multime
-  Stai linistita, putem face shopping de acasa. Deschide-ti laptopul si cauta Answear.ro. 
-  "Raspuns" in limba engleza?
- Scrie si un "a" dupa "e". Cei de la SEO stiu ca Google are spell check automat. Answear sau answer dau acelasi raspuns in cautari
- Da! Ce nume inspirat! Raspuns pentru momentele matinale " cu-ce-ma-imbrac-azi?? Sau, in cazul meu... prea mult bej in garderoba! 
- Putem cauta ceva mai fresh daca vrei. Gasim de toate  de la paltoane de dama la  ghete de piele, genti, camasi, esarfe. Chiar si ghete barbati.
- Mi-ar prinde bine o schimbare de look.  Stii, chiar ma gandeam zilele trecute: toata lumea are impresia despre mine ca ma ocup de muraturi, zacusca si compoturi.Atat. Dar festivalurile de muzica clasica,cine le aduce? Stagiunile de teatru si de opera?  Ca sa nu mai spun de viata studenteasca. Nici primavara nu are atatia boboci cum am eu. Corect? Corect!
- A, stiu exact ce s-ar potrivi. Un rock chic?Cu influente tip "college girl"?
- Esti sigura? Cand ma gandesc la rock ma gandesc la negru si la tinte. Eu am parul lung, roscat si ondulat. E mare contrastul. 
- Chiar deloc. Ar da bine . Poti chiar sa incerci un bob scurt pe care sa-l ciufulesti cu putina spuma
- O coafura sauvage? Dupa cate mi-am auzit cu uraganele? Nu prea cred 
-  Am zis ca mergem spre zona de chic. Oricum, stai linistita, stilul este in accesorii. Restul poate sa fie tip basic. Aerul de tip "rock" il obtii si din fermoare aplicate daca nu-ti plac tintele.Si ce poate fi mai "college" decat o fusta plisata?

-Orice dar nu veste de tip englezesc. M-am saturat de carouri pana peste cap. 
- Ok, am inteles. Hai sa vedem.. click click click..  niste ghete cu toc si o geaca de piele. Ce zici de astea?


- Ma uitam la asta..

- Tocul patrat? Stiu ca e comod dar merge mai bine cu cizme de piele pana la genunchi. Uite niste botine mai fancy

- Da, imi plac si se potrivesc cu geaca de piele
- Buuun.. Acum sa gasim si un cardigan negru cu aplicatii, model cu frunze si flori reliefate in material
- Mai bine un dres cu model finut.. Diminetile sunt racoroase
- Pentru zile mai friguroase facem rost de altceva. Paltoane de dama elegante , imi place asta..

- In sfarsit ceva mai deschis.. 
- Stai ca mai avem nevoie de o camasa office alba pentru zi si un top de dantela neagra cu maneci 3/4 pentru serile cu party in club. Dar sa aiba neaparat umerii goi. Pentru "factorul sexy".

- Cu aceeasi fusta rosie plisata?

- Da, e o piesa excelenta pentru transferul zi- seara
- Si ce accesorii se potrivesc?

- Pentru zi iti propun o pereche cu model de note muzicale, o brosa vintage cu model de cos cu bunatati si un charm bracelet
-Ceeee??
- O bratara cu tot felul de talismane, de la mere si macese pana la dovleci de halloween sau paianjeni. Seara o poti inlocui cu o bratara lata, iar cerceii pot sa fie mai lungi, in ton cu umerii goi. 
- Ma cert cu Vara. Ea e  Sexy Summer..
-  S-ar bucura sa te vada mai putin imbrobodita. Stiu sigur. 
- Am uitat de esarfe. Ador esarfele...Si imi trebuie o umbrela

- Nu am uitat. Uite o esarfa, amestec de ocru, galben si rosu. Umbrela trebuie  sa fie vesela.Neaparat!  Norii sunt prea gri.Completam totul cu o geanta incapatoare pentru zi si un clutch cu personalitate pentru seara

- Vorbind asa cu tine s-a facut noapte.Shoppingul pe net te prinde la fel ca cel din magazine!
- Am pus totul in cosul de cumparaturi. Maine te uiti din nou si plata se rezolva on line
-Super, retin in bookmark.Mersi pentru idei
- Sigur, oricand ai nevoie sunt aici. 
- Te astept la o cafea sa facem parada modei cand ajung hainutele
- Cel mai bine!
- Seara buna!
-Seara buna!

Acest articol a fost scris pentru prima proba a concursului Superblog2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu